21 października 2007

Fergie nie lubi Nelly?

W utworze “Fergalicious” pada zdanie I ain't promiscuous, czyli nie jestem rozwiązła. To oczywiście nawiązanie do “Promiscuous”, przeboju Nelly Furtado z płyty “Loose”. Teraz Fergie w piosence “Impacto”, nagranej wspólnie z Daddym Yankee, powtarza: Nie jestem rozwiązła oraz grozi: Ja jestem najbardziej autentyczna (...) zerwę z ciebie tę perukę! - czutelna aluzja do nowego, seksownego image'u kanadyjskiej piosenkarki.

Czyżby wzorem raperów teraz gwiazdy popu zaczęły się nawzajem disować? Strzelaniny raczej tu nie grożą, raczej w grę wchodzi oblewanie się drinkami na imprezach, drapanie paznokciami i policzkowanie. A może walki w fontannie rodem z serialu “Dynastia”? W każdym razie czekamy na odpowiedź Nelly Furtado...

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

fajny blog. po prostu brak mi slow. :) wejdz na moj plizzz www.nelly-ewula23.blog.onet.pl i skomentuj :)
prosze cie wpisz mnie do "TOP AFFILATES". :)