7 grudnia 2007

Grammy - nominacje

Nelly została nominowana do Grammy Awards 2008, w dwóch kategoriach.
Best Female Pop Vocal Performance (Najlepszy Występ Wokalistki Pop)

"Candyman" - Christina Aguilera
"1234" - Feist
"Big Girls Don’t Cry" - Fergie
"Say It Right" - Nelly Furtado
"Rehab" - Amy Winehouse

Best Pop Collaboration with Vocals (Najlepsza wokalna współpraca Pop):

"Steppin’ Out" - Tony Bennett & Christina Aguilera
"Beautiful Liar" - Beyoncé & Shakira
"Gone Gone Gone (Done Moved On)" - Robert Plant & Alison Krauss
"The Sweet Escape" - Gwen Stefani & Akon
"Give It To Me" - Timbaland Featuring Nelly Furtado & Justin Timberlake

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

dzięki wielkie za buttonek!!!! a wkleja się go do uniwersalnej czy gdzieś zeby bylo hiperłącze?? pytam bo nigdy nie miałam buttonka:)
Pozdrawiam;*

Anonimowy pisze...

Hej :)) dzięki ze wpadłaś na mojego bloga oczywiście dodam twojego buttona do affiliates:)bardzo masz ślicznego blog uwilebiam Nelly i jej piosenki :) pozdrawiam beyonce-suga-mama.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Hey!JEstem ponownie:) Bardzo fajna notk a! Zapraszam do siebie ! pozdrawiam:*

Anonimowy pisze...

Hey!JEstem ponownie:) Bardzo fajna notk a! Zapraszam do siebie ! pozdrawiam:*

Anonimowy pisze...

Hey!JEstem ponownie:) Bardzo fajna notk a! Zapraszam do siebie ! pozdrawiam:*