25 marca 2008

Wiadomość od Nelly

Na swojej stronie internetowej Nelly zostawiła wiadomość:

"Cześć i wesołej przerwy wielkanocnej!
Chciałam powiedzieć cześć wszystkim swoim fanom, starym i nowym, za ich nieustające wsparcie dla „Loose”. Właśnie wróciłam z Chile, gdzie wystąpiłam na festiwalu Vina Del Mar. To było całkowitym spełnieniem moich marzeń. Dziękuję wszystkim wspaniałym osobom, które spotkałam. Dziękuję za Wasze wsparcie, tam w tłumie.
PS... Aktualnie mam obsesję na punkcie Fritz Helder And The Phantoms. Sprawdźcie link! Obecnie są w trasie... Ready To Wear 2008......

Dziękuję za wszystko!!!

Dużo miłości,

Nelly xoxo

Daty koncertów Fritz Helder & The Phantoms:

18 marca: Vancouver
20 marca: Calgary

I z Dragonette:

28 marca: Montreal
29 marca: Londyn
31 marca: Hamilton
1 kwietnia: Peterborough
3 kwietnia: Toronto


http://www.fritzhelder.com/"

Brak komentarzy: