24 września 2008

James Morrison & Nelly Furtado: Broken Strings

elly Furtado i James Morrison nagrali wspólnie piosenkę pod tytułem "Broken Strings". Utwór ten znajduje się na najnowszym krążku artysty - "Songs For You, Truths For Me". Morrison nie wierzył, że Nelly zgodzi się nagrać z nim piosenkę.

O ich współpracy powiedział: "Miałem przygotowaną piosenkę i zależało mi, aby zaśpiewała w niej piosenkarka. Nelly była pierwszą osobą, o której pomyślałem. Stwierdziłem: "Spróbuję! Tylko, że ona może odmówić." Poprzeczkę postawiłem sobie wysoko, ale jej się to spodobało więc wszystko wyszło naprawdę dobrze".
W studiu James był jeszcze bardziej zadowolony z głosu wokalistki i przyznał, że sama Nelly trochę mu się podoba. Powiedział: "Jest świetna, jest profesjonalistką i jest piękna".

Brak komentarzy: